Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Hoe te handelen bij schade aan een product

Je bent net lekker bezig met de montage van een product van ons. Je pakt het volgende pakket uit en deze blijkt beschadigd. Dit gebeurt helaas weleens. Maak dan een foto van het product dat stuk is en van de informatiesticker op de verpakking. Deze mail je naar ons met bijbehorend productnummer. Dit nummer staat op de montagetekening. Het beschadigde onderdeel mag je gebruiken voor de verdere montage van het product, zodat het kind dat het bed of kinderkamerinrichting krijgt niet teleurgesteld wordt.

Het beschadigde onderdeel zal vervolgens gemeld worden bij de fabrikant en die stuurt een nieuw exemplaar, dat wij vervolgens naar u toe sturen via GLS of een ander transportbedrijf.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.